[SKRIVA] "Vetenskap att tro på" i SVT

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Dec 2009 09:21:16 +0100

SVT24 samt SVT2 sänder 9.30 seminariet kallat "Vetenskap att tro på", som jag
faktiskt åhörde. Beskrivning:
"Seminarium om sambandet mellan kunskap, religion och kultur. Med bland andra
forskningsminister Tobias Krantz, författare Lena Andersson, ordförande i
Sveriges Muslimska Råd, Helena Benaouda, och Karolinska Institutets rektor
Harriet Wallberg-Henriksson."
Under tidiga delar av seminariet satt jag på annan plats, men under sista 2/3
kan man se mig i publiken ibland, i alla fall helt kort (i röd tröja, en bit
upp till höger, nära en av kamerorna).

Lagra alla dina foton på Skydrive. Det är enkelt och säkert!
http://www.skydrive.live.com-----