[SKRIVA] Vad hette tidningen?

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Nov 2013 14:21:00 +0100

Under en period mellan 2000 och 2006 utgavs ett ganska ambitiöst
kioskmagasin som främst handlade om rollspel och datorspel, men också skrev
mycket om skräck, fantasy och sf. Idén bakom var att föreningar och
organisationer fick ett visst artikelutrymme att fylla till varje nummer +
annons. Catahya deltog, vill jag minnas, liksom Aleph/Minotauren.
Jag hade nästan glömt bort denna tidning, men det är dags att friska upp
minnet. Vad hette den?