[SKRIVA] Re: VKM stänger

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Feb 2013 12:11:14 +0100

... Men tyvärr är det mycket möjligt en reklam-/propagandakupp att VKM
stänger med hänvisning till "näthat", lagom till kvällens reportage
hos Uppdrag Granskning om näthat mot kvinnliga samhällsdebattörer (och
de är knappast mer utsatta för näthat än manliga samhällsdebattörer --
utom i feministernas universum). Vem som går i spetsen som snyftoffer
i programmet? Just det: Maria Sveland!

/ Rickard