[SKRIVA] Re: Utskrifter stinker....

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Apr 2014 13:23:19 +0200

Men kunde du inte gå in i skrivarens fil och se vad som låg på kö? Har
aldrig upplevd det du skriver om. Annars har jag själv haft problem med
skrivaren - en glappkontakt till det gula pulvret ställde till det så det
inte gick att skriva svart! Det är precis lika galet. Om en av färgerna är
slut, kan man inte skriva svart heller. Hur gammalt är ditt operativsystem?
Det värsta jag upplevd när det gäller diskkrasch, var då hårddisken i den
stationära exploderade. Jag fick byta ut inälvorna och rengöra den sotiga
lådan invändig. Passade på att byta operativsystem också. Nu tänds datorn
snabbt som en glödlampa. Det borde finnas en enkel knapp för att tömma
massor av funktioner på gammalt skräp, håller med om det.
Tora.