[SKRIVA] Uppropet för Rumänska Kulturinstitutet

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jul 2012 18:16:10 +0200

Ni såg kanske min text om eminenta Rumänska Kulturinstitutet. Det finns ett
upprop för dess filial i Stockholm, som sades ha stängts för nya påskrivare
juli. Men tydligen går det fortfarande att underteckna, på:

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?protestbrev_RKIS.

(Osäkert om sena undertecknare kommer med då uppropet sänds till rumänska
regeringen. Men man kan skriva på  i alla fall. Jag står f n som nr 221.)

--Ahrvid

--
(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) - och delta i
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids