[SKRIVA] Re: Uppdaterad kalender

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Sep 2010 21:48:18 +0200

From: zenzat@xxxxxxxxx
> Världens minsta mässa med Sture Lönnerstrand var förra året.
> Årets minsta mässa (öppet hus), den sjunde i ordningen,
> sker lördagen den 2 oktober 2010 kl. 16.00 hos Ulf R.
> på Södra Förstadsgatan 82, 4 trappor i Malmö.
> Visst finns både Lönnerstrandsboken och Ahrvid Engholm-boken med,
> men årets böcker är novellsamlingar av svenska tidskriftsgiganter:
> Torsten Scheutz och Arne Wingenfeldt.
> Malmös utan konkurrens bästa mingelparty.
  Suck! Jag tänkte att nu-har-jag-fan-i-mig-missat att skriva om det. SÅ jag
gjorde en sökning i mailboxen, fann infon...och det var fel år. Tydligen.
  Nå, nu har intresserade en vecka till på sig för att ladda upp!

Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!