[SKRIVA] Re: Tips om bokblogg

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Jul 2009 11:51:10 +0200

Ok.

Spänningen är olidlig!

Detta är första gången jag testar att posta på denna e-postlista, även om jag
har prenumererat på den ganska länge.

Jag skulle vilja tipsa om min nystartade bokblogg http://www.litt.se där jag
dels skriver om mitt eget läsande och skrivande, men framförallt försöker jag
bygga upp en mycket omfattande länksamling. T.ex. listar jag alla pågående
skrivtävlingar.

Om ni får reda på någon skrivtävling som ej finns med i min lista på
http://www.litt.se/?page_id=3 så får ni gärna tipsa om den i kommentarsfältet.

Väl mött!

Med vänliga hälsningar,

Torbjörn Wester

Varning!

E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige, avlyssnas
av Försvarets Radioanstalt, FRA.

WARNING!

E-mail to and from Sweden, or via servers in Sweden, is monitored by the
National Defence Radio Establishment.

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx