[SKRIVA] Re: Tillägg och ändring för bokbeställning (var: Re: [SKRIVA] Rollspel och annat skrivande)

  • From: Kristoffer Holmén <illern@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 15 Jul 2007 08:26:45 +0200

Kristoffer Holmén wrote:
> **Vill man kan skicka 75:- till konto 9270 164 151 1 och ett e-brev
> till kristoffer.holmen@xxxxxxxxxxxx där man anger namn och adress.
> Med pengarna och i e-brevet finns lämpligen någon gemensam nämnare
> som avsändare eller namn eller liknande i meddelandefältet så jag
> vet vem som betalt och ska ha en bok.

Här ställde jag till det. Sen kväll är väl ingen ursäkt men en
förklaring.

Först så glömde jag att skriva att det är ICA Bank som är banken och
sedan så snubblade jag någonstans mellan tankefrö och faktisk
tangenttryckning för det ska vara en nia på slutet av kontonumret:
9270 164 151 9

För tydlighets skull ska jag också skriva att det ingår porto i 75:-
Är det så att man träffar mig och min novellsamling personligen så
kostar den 55:-

/Kristoffer