[SKRIVA] Re: Till saken

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Apr 2015 17:29:48 +0200

---- On Wed, 29 Apr 2015 16:45:36 +0200 Ahrvid wrote ----

Eller, om jag får förslå, kanske inlägg som handlar mer direkt
om skrivande, noveller, fantastik och dylikt!

Det handlar redan om skrivande, men fru Lindestrand var sin vana trogen och
fjantade iväg med att göra en jättestor sak av ordet "svenskalärare" och
Asperger-påståenden. Och jag retas gärna med fruntimret i fråga, eftersom hon
1) sällan klarar av att hålla klåfingrarna borta från skrivbordet när hr
Berghorn talar tydligt om varför vissa av hennes vänner eller potentiella
bekanta kan kritiseras för ditten och datten, och 2) eftersom hr Berghorn
hittills inte sett ett enda inlägg från henne som varit särskilt vettigt eller
grundat på något annat är vakuösa tyckanden.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).