[SKRIVA] Till Finncon

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 13:55:54 +0200

Drar till Finncon ikväll (Viking Line, via Åbo, 20.00; conen är i Tammerfors,
http://2012.finncon.org/en/) och postar måhända små rapporter om vad som
händer. Men i så fall på engelska, så kan finska deltagare se det också (jag är
även med på engelska listor som jag kan posta på). Twittrare bör också följa
@sfjournalen, kanske också @ahrvid - har tusentals twitterföljare, så Twitter
får nog prioritet.  Jag skulle tro att något 10-tal svenska fans dyker upp, men
i övrigt tusentals finska - så brukar det vara. Mycket program, en del på
engelska, faktiskt också en del på svenska (jag skall vara med på en sak på
lördagen), en del partyn på kvällarna. --Ahrvid

--
ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,

-----