[SKRIVA] Re: Thomas M Disch död

  • From: gittans@xxxxxxxxxxx
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Jul 2008 13:07:09 +0200

On Sat, 19 Jul 2008 00:10:05 +0200, "Göran Ivarsson"
<ivarsson.g@xxxxxxxxx> said:

> Ja, jag håller definitivt med om att det är dags att lägga ner ämnet!
>
> Jag tror diskussionen utvecklades från Arhvids kommentar till sig
> själv där han skrev en lång politisk pamflett i sitt PS. Om nu någon
> undrar.

Så var det. Å andra sidan får man väl skriva vad man vill, då SKRIVA
inte har någon moderator.

Skrivande kan ge upphov till många olika slags ämnen. Det blir som
viskningsleken: ett inlägg vandrar till någon annan som gör en kommentar
och så vandrar det vidare och någon annan gör en annan kommentar, och
snart har det ursprungliga ämnet försvunnit.
/  Birgitta Svensson  :
/ gittans@xxxxxxxxxxx :

--
http://www.fastmail.fm - And now for something completely different?