[SKRIVA] Re: Test 4

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Apr 2014 01:04:09 -0700

---- On Mon, 21 Apr 2014 00:58:06 -0700 Tora
Greve<tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote ----

 > Microsoft vill att vi uppdaterar till betalversionen, enligt PC för alla.
 > Håller med Rickard att det nog är dags för en modernare maillisttjänst.

Betalversion av vad? Jag tror jag fixat till problemet hjälpligt genom att byta
mailprogram och ta bort Rich Text-inställningen.

Ahrvid hjälpte inte till i privatmail mer än att konstatera att det bara är
jäkligt med Freelists.org. Men det var ju också vad jag förväntade mig ;)

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).