[SKRIVA] TV-publik sökes!

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Apr 2009 13:28:53 +0200

(Fick följande i min inbox. Närmast av anledning att jag varit TV-pubik förut.
Det kan vara mkt skoj att bevista en TV-inspelning. --AE)

Missa inte chansen att få exklusiva biljetter till inspelningen av Snacka om
Nyheter, vi bjuder på CHIPS till alla!

Nu på måndag den 13 april kör vi igång med ännu en vecka av Snacka om Nyheter!

Gäster på måndag är:

16.30: Björn Hellberg & Per Andersson

19.00: Elisabeth Höglund & Joakim Netterqvist från ARN

I panelen sitter Kristoffer Appelquist och Annika Lantz.

Vi spelar in på Kungstensgatan 23, t-bana rådmansgatan.

Vi bjuder även glass & chips till alla som närvarar! Missa inte det!

Skynda dig att boka de fåtal biljetter som finns kvar!

Ring på: 08-5030 7747 , eller maila på: snackaomnyheter@xxxxxxxxxxxx

(vi har även inspelning   sön 19 april, sön 27 april, mån 4 samt sön 10  maj..
Maila mig för att boka till dessa datum )

Varmt välkomna!

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!
http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us-----