[SKRIVA] Re: [Svfandom]Uppåt för PP - brysselbiljett för Amelia?

  • From: "Anders Pemer" <anders@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Jun 2009 12:40:12 +0200

> Amelia har nu även förärats en egen Skvaller-tråd på Flashback:
> https://www.flashback.info/showthread.php?t=931203

Hurra! Jag har väntat på den!

hälsar,

Amelia

Jag hade gärna varit utan min... är man öppen på sin hemsida och i lite andra nätsammanhang med att man har Asperger och vill jobba för våra rättigheter och möjligheter, då är man omedelbart en "offentlig" person enligt dem som driver dylika sajter, och får acceptera att rabiata sadister och psykopater som inget kan om Asperger börjar starta trådar på sådana sajter om att man inte alls har Asperger utan bara är en arbetsskygg simulant som ska ha "tjatat" till sig en diagnos och sjukpension...

Sådant hyllar Flashback och tycker var poängen med att de finns. Fega skitar som bara vågar härja just där, där de kan vara anonyma, kan spela jätteviktiga där inne och låtsat bekymrat ondgöra sig över att det finns falska usurpatorer bland aspergarna, och ger gärna sken av att de för samma strid via mer offentliga och officiella kanaler också. Men inte där inte, ingenstans där man inte skulle kunna gömma sig bakom samma anonymitet som på Fläskbaken.

Det man kan läsa sig till om min personlige stalker där på FB när man studerar hans andra inlägg är att det är en *lärare vid den samhällsvetenskapliga fakulteten på något av Stockholms akademiska lärosäten* (!)... matlagningsintresserad och har spelat tennis...

Denne snubbe, vem han nu är, har inte ens generat sig över att t o m leta efter mina profiler på dejtingsajter och liknande och briljerat öppet med att citera från dessa och visa hur pinsam han är i det avseendet.

Ja, herrejävlar, det är verkligen alltid väldigt seriösa människor som undervisar på högskolor och universitet... :-/

/Pemer -----
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).