[SKRIVA] Re: [Svfandom] Intressant twittring

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jun 2011 13:03:09 +0200

Jag misslyckades tydligen med att lägga in Ove på ignore sist. Snälla
Ahrvid, varför tar du inte bara och kastar ut honom? Han är ett jävla troll
/ nolifer som inte har här att göra under något nick. Jag finner det fullt
acceptabelt att banna folk som beter sig som totala idioter.
Nu provar jag att lägga Ove på ignore igen. Mata inte trollen, släng ut dem
istället.

/Anna