[SKRIVA] Re: [Svfandom] Fanfondsbedragare skall inte sitta i en fanfond

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Jun 2011 11:24:56 +0200

Den 13 juni 2011 07:27 skrev Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>:
> Ahrvid Engholm:

> tusentals
> skrivit
> alla
> >

> Jag undrar om det vrekligen är så att Arhvid Engholm inte förstår hur
> *absurt* det är för varje människa som är normal att posta 80 inlägg om
> precis samma sak under en vår! Särskilt när dom sista 79 bara innehåller
> samma information som det 1:a. Dom är bara upprepning, upprepning,
> upprepning om samma sak. Det säjer kanske att Arhvid anser att folk är
> mycket dumma som behöver få samma sak ständigt upprepad för sej för att
> [...]

Hade lite tråkigt på jobbet och skummade detta mail och blev så full i
skratt att jag måste bara ställa frågan... skriver du om dig själv här
egentligen, "Göran"? Hur många inlägg om precis samma sak har du skrivit
under våren? Hur många av dessa inlägg har kommit med ny information? Hur
många har varit upprepning, upprepning, upprepning som en gammal eländig LP?
Anser du att folk är mycket dumma och ständigt behöver få ditt Ahrvid-hat
upprepat för sig för att kunna förstå att det existerar? Vilken härlig
uppfattning du har om dina medmänniskor, troll-Göran!

/Anna