[SKRIVA] Re: Svenskar vill bygga privat ballistisk raket

  • From: Magnus Carling <magnus_carling@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Apr 2011 09:20:49 +0200

Jag gillar också den privata rymdindustrin, men jag tycker att det pratas för
lite om miljöeffekterna. Nu är jag inte rätt person att diskutera hur illa det
är med raketernas utsläpp, men jag har svårt att tänka mig att de inte släpper
ut en fruktansvärd mängd miljöfarliga ämnen.

Någon som vet?

Bloggen om att grilla:
www.alltomgrill.se
Bloggen om att skriva: