[SKRIVA] Sv: Re: Sv: Augustnomineringarna

  • From: <anna.maria.nygren@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Oct 2010 09:57:27 +0200 (CEST)

Tack Tack!

Här är en länk:
https://www.delegia.com/app/attendee/new_registration.asp?ProjectId=1778&ReglineId=7202&reglineNo=1&ReglinePageNo=1&clear=yes

Bara att rösta.

/Anna

konkurrensen var sannerligen hård!
>  Hur röstar man? Finns någon länk eller något man kan gå till? (För mig syns
det självklart att man bör rösta på en medlem av SKRIVA-listan, by default!)

>--Ahrvid
>
>Ps. Nå, googlade själv och fann att det är här man kan läsa och rösta på de
nominerade till Lilla Augustpriset:
>https://www.delegia.com/app/attendee/new_registration.asp?ProjectId=1778&ReglineId=7202&reglineNo=1&ReglinePageNo=1&clear=yes
>(Röstning öppen till 4 november. Man kan bara rösta en gång per dator. Man
läser antagligen av IP-numret. Ett tips kan ju vara att om man har en annan
dator på jobbet kan man rösta fler gånger...)

>--
>ahrvid@xxxxxxxxxxx / Gå med i SKRIVA - för författande, sf, fantasy, kultur
(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-
HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)
>Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.htmlC
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!                                           -----