[SKRIVA] Största listan

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Mar 2011 15:27:10 +0000

Om inte det här var en av de största "skrivar-listorna" så borde den vara det.
Ahrvid har stenkoll på vad som händer av intresse för fantasy-fantaster
odyl.Beundransvärt!!  Jag ska tipsa alla mina 12 vänner på Face book om denna
eminenta lista.
/Mycket Nöjd pia
Och den som inte tror att jag finns kan ta ett kik på FB. Min sida eller "Mor
Oliviagårdens hantverksgrupp" där det finns lite mer bilder, inte på mig men
pådet jag gör på vardagarna just nu.