[SKRIVA] Stofil DJ på fredag

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jan 2009 17:11:11 +0100

Tips från Martin Kristenson, sf-fan och känd som red för Kapten Stofil:

"På fredag 30/1 spelar Anders Lundgren (The Abominable Showman) och jag skivor
på Tiki Room (Birkagatan 10 i Mellows källare) i samband med att Klubb Super-8
släpper en massa filmer på dvd. Det börjar klockan 20.00. Välkomna!Mer
information:
http://www.jukejoint.se/
http://rgsth.com/sth/vasastan/mellow/tikivalkommen.aspx "

(Och såvitt jag vet är det inget inträde på Tiki Room. Antagligen blir det
högst roliga och originella skivor som spelas!)

--Ahrvid

...som kanske går dit. (Det är f ö Sunkit på måndag, men mer om det senare.)
 --ahrvid@xxxxxxxxxxx / ahrvid@xxxxxxxxxxxx / Gå med i SKRIVA - för
författande, sf, fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj:
subscribe)YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP!
Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/events.aspx