[SKRIVA] Re: Stockholm Zombie Walk

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jun 2010 00:16:05 +0200

MJ:
> vart signar man upp på den mailinglistan?
  Du menar Svenska Skräckakademien? (Också känd som SSKAK.)
  Listans address är sskak@xxxxxxxxxxxxxxxxxx Antagligen kan man gå med genom
att maila sskak-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxxxx (eller något LIKNANDE - prova att
googla fram subscribeprocedurer för yahoogroups.co.uk!).
  F ö har SSKAK ett pubmöte i morgon torsdag kl 17, på rest Wollmar, Wollmar
Yxkullsgatan. Jag är dock osäker om jag kommer (jag har varit på enstaka
SSKAK-pubar tidigare; ungefär etthalvdussin brukar dyka upp), men någon annan
kan ju vara intresserad.

--Ahrvid

Ps. Ett annat evenemangstips, som jag nog går på är standup-comedy-festivalen
Skrattstock på lördag, Långholmen, Sthlm! Gratis och mycket rolig. Har besökt
den tidigare. Tipset varde härmed vidarebefordrat (men det kan vara svårt att
få bra sittplats, för det kan bli mycket folk).

Sänd din novell till 11e Fantastiknovelltävlingen senast 1/9, till Ahrvid resp
fantastiknovell@xxxxxxxxxxx - cash prizes!