[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 02:12:01 +0200

 Ove Ridé:

> Bevis och dokumentation har inte uteblivit, utan tillförts
> kontinuerligt. Resultat kan man väl dock säga har uteblivit pga din
> nitiskhet, Arvid.

Jag tror att du väljer fel ord där för nitisk är ju noggrann, men det spelar
ingen roll för andemeningen är rätt tycker jag. Ahrvid Engholm säger att du
förstör för Skriva, Ove, men han ser verkligen inte hur mycket han förstör
själv med sina påhittade personer som gör riktiga medlemmar misstänkta för
att inte finnas, med sitt flera år - ! - långa tjat om den där fandfonden
som han säger är aktuell igen (sedan när då aktuell på en lista för
skrivande och varför?) och med sitt förtigande om sin egen inblandning i
fandfondsbråket med brottslighet och sina turer i domstolar där han dömts
till straff med mera. Det är mycket svårt att ha förtroende för någon som
hela tiden förnekar det han själv gör fast att det är uppenbart vad han gör
och har gjort (hittar på personer, har en kriminell karriär bakom sig, och
så vidare).

Har förresten Ahrvid Enghomls kriminella bana fortsatt? VAd lever han på
egentligen? Är det någon som vet? Var är han anställd? Eller är det
brottslig verksamhet fortfarande?

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: