[SKRIVA] Snabba kast bland bloggarna

  • From: Hans Persson <unicorn@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Jul 2007 23:16:42 +0200

ons 2007-07-25 klockan 18:56 +0200 skrev Rickard Berghorn:

> Tja, jag kan göra det till tradition att tipsa om mina nya blogginlägg.
>
> Nya inlägget behandlar politisk teori och hur
> postmodernismen/relativismen har luckrat upp innebörden i begreppet
> "yttrandefrihet". Tyvärr kan 90-talsrötan (beskriven i Gellert Tamas
> "Lasermannen") inte göras ogjort.
>
> http://nymodernism.blogsome.com/

Då passar jag väl på att göra detsamma. Mitt senaste inlägg handlar om
att hålla många saker i luften samtidigt.

http://pinkunicornblog.blogspot.com/2007/07/kgeljonglering.html

Annars brukar jag oftast (om än inte alltid) skriva om böcker.

Hans

| Hans Persson                    http://pinkunicornblog.blogspot.com/ |
| unicorn@xxxxxxxxxxxxxx          http://www.lysator.liu.se/~unicorn/  |