[SKRIVA] Small Press Expo i helgen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Apr 2009 16:49:23 +0200

Var idag förbi och tänkte kika på Small Press Expo, som officiellt börjar idag.
Tyvärr fanns inte mycket att se. Inga säljbord etc hade kommit upp (men däremot
fanns det pga Bokens dag, bokbortskänknkingsbord - där jag hittade 2-3
intressanta böcker). Växlade dock några ord med ansvariga KRistiina K.

  Tänkte dock ta mig till sf-conen i Göteborg, så detta blir allt jag får se av
årets SPX (inte mycket). Den som är intresserad bör dock notera att det i
helgen är Small Press Expo i Stockholms kulturhus (gå till deras hemsida för
info), med utställningar, bokbord, föredrag m m.

  Så var det sagt.

Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx