[SKRIVA] Re: Skriv & publicera, K-holm bibl 18/4

  • From: Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Apr 2009 22:17:59 +0200

Arvid:

 Det blir en hel dag om skrivande och eget publicerande i Kungsholmens
> bibliotek (Sthlm) 18 april. Workshop, upplasningar, m m.
>  Mer info via
>
> www.biblioteket.stockholm.se

Det skulle vara intressant om Skrivaiter kom dit, så vad sägs? Jag skulle
framförallt vilja träffa Anders Lindberg och Göran Ivarsson, för dom verkar
vara rätt trevliga tycker jag. Kommer ni dit, Anders och Göran (min namne)?

> --Ahrvid

Här blev det fel igen! Attans otur. Rättar det: Arvid.

hälsar Göran

-------