[SKRIVA] Skriv fantasy: Inspirationskurs

  • From: Emma Pettersson <siremma@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 14:27:29 +0100

Hej! Lite skamlös reklam, sprid gärna vidare till de ni kan tänka er är
intresserade. Ni är alla välkomna!
Emma

*Skriv fantasy: Inspirationskurs*

*När*: 4 möten under våren 2011, kvällstid. Första mötet 20/3.

*Var*: Göteborg.

*Vem*: Alla är välkomna, ingen förkunskap krävs. Kursen är på en
grundläggande nivå men passar alla erfarenhetsnivåer.

*Wtf*? Inspirationskursen går ut på att utveckla dig som fantasyförfattare
och samtidigt väcka inspiration och idéer.

Förutom inspirationsinriktade skrivövningar blir det bland annat
skrivteknik, världsbygge, karaktärsgestaltning och respons. Vi tar oss an
det med en praktisk och kreativ taktik: Vi kommer att skriva.

Jag går nu Skurups skrivpedagogutbildning och gör det här som min praktik.
Därför är det helt *gratis *att delta!

*Anmälan*: siremma@xxxxxxxxx
FB:
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid9542138749433<http://www.facebook.com/#%21/event.php?eid9542138749433>