[SKRIVA] "Skavlan" söker publik

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Nov 2015 12:03:06 +0100

(Brukar ju få mail om TV-inspelningar. Här det senaste. Jag tror det bara är
att anmäla sig, även om inte just du var mailets ursprungliga mottagare.
Alternativ adress till avsändaren tycks vara satchel.seynova@xxxxxxxxxxx. --AE )

Vi på Skavlan söker nämligen publik till de 2 sista inspelningarna av säsongen
NU på lördag den 28/11!

Den första inspelningen sker mellan 14:00 och ca 16:30. Då samlas publiken kl
13 i tvhuset på Oxenstiernsgatan 34!   /I Sthlm/
Den andra inspelningen börjar kl 18:00 i tvhuset och håller på till ca 21:00!
Publiksamlingen är då 17:00. Denna inspelningen är inte ett vanligt Skavlan
program, utan det är en "Best Of". Den kommer likna mer en "Game Show"!

Hör av er till mig så fort ni bara kan så kan jag boka in er!!

Vänligen,

Satchel Ceynowa
Monkberry

Mail: satchel@xxxxxxxxxxx

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och förbered dig för
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2016, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
 / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan