[SKRIVA] "Short Story Group"

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 21 May 2008 14:46:52 +0200 (CEST)

"Short Story Group" på http://www.shortstorygroup.com/index.htm kallar sig för
"The finest group of writers devoted to the art of the short story and poetry!"
  De självuppskattande orden till trots, kan i alla fall sägas att det tycks
vara en - i huvudsak engelskspråkig - skrivar/kritikgrupp för både noveller och
poesi, förmodligen med tanken att medlemmarna kan lämna kritik på varandras
alster. (Vad vet jag. Jag är inte med, och har knappast tid eller vilja att gå
med heller.)
  F ö är SKRIVA the finest group of writers...