[SKRIVA] Re: Science Fraud Database

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Apr 2014 19:15:07 +0200

Rickard:
> Torka och frostskador förklarade de exempel på skogsdöd som visades upp i
> media. ...
> Detta har vi redan diskuterat flera gånger, och det är märkligt att se hur du
> plötsligt ifrågasätter
> något som du tidigare inte haft problem med överhuvudtaget. Ergo, dina motiv
> är inte seriös diskussion.
  Du håller med om det jag säger men får det senare till att "ifrågasätta"
något annat jag ö h  t inte kommenterar med mer än att det är "möjligt". Seriös
diskussion?
  Jag har läst på om både Galileo och Einstein tämligen väl och det jag säger
stämmer. Du får väl utveckla vad du har att anföra om dem. Jag tror att det mer
handlar om finlir inomkunskapsteori och gränser för mätningar.

ahrvid@xxxxxxxxxxx
 / Follow @SFJournalen on Twitter for the latest news in short form! /
Gå med i SKRIVA - för författande, sf, fantasy, kultur
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /