[SKRIVA] SV: [SKRIVA] SKRIVA-pubkväll 15/12

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Dec 2011 00:09:27 +0100

Jag vill väldigt gärna komma, men min dotter Fanny ska opereras den dagen,
hon ska ta bort polyperna! Det blev lite hux flux med operationstiden,
annars hade hon fått vänta till efter jul. Jättesynd att missa pubkvällen,
jag hoppas så att det blir lyckat, så att det blir fler gånger.
Jag vill tipsa om en bokblogg jag (med flera) bloggar på - kanske kan den
senaste boken jag recenserat ge tips inför skrivövningen? Det är en engelsk
bok som torde intressera folk på den här listan, även om den är lite gammal
- Writing science fiction & fantasy. Enligt amerikansk redaktör ska ni inte
skriva om hur folk befolkar ny planet och sedan visar sig i slutet vara Adam
och Eva och ni ska också undvika talande fiskar ...

http://bookiecookiez.wordpress.com/category/hem/

Med vänlig hälsning Pebbles