[SKRIVA] SV: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Udda åsikt om anföringar

  • From: "Styffe Ylva " <Ylva.Styffe@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Oct 2009 13:28:22 +0100

Förlåt, man varför kan man inte vråla sorgset? Har hänt mig flera gånger...
kallas ledsen ångest... :S Och att ryta en fråga? Har väl alla som varit
irriterade gjort? På tal om det. Att mima irriterat hör väl absolut till många
samspel mellan par där man inte kan uttrycka sin irritation högt? ;)

Jag gillade exemplen i alla fall, säger jag och kliar mig bestämt på
underläppen. ;P