[SKRIVA] SV: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Gå med i den nya folkrörelsen!

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Nov 2012 21:07:58 +0100

Var inte det där en "viktig diskussion" på en jävligt låg nivå? Jag tyckte
inte det var så roligt och tror inte att det är ett effektivt sätt att komma
igenom mediebruset eller ändra på makthavare?

Nåja, eftersom jag är en röd-grön, galen, tokfeminist och blattelover och
tycker Vilks har spårat ur vid det här laget så ser jag nog inte storheten i
det hela.

Good Luck säger jag bara :-)

Pebbles