[SKRIVA] SV: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Dagisbarn som bråkar?!

  • From: "Jojac" <jojac@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Aug 2011 22:11:44 +0200

Jag har precis skickat meddelandet så jag får väl se om SKRIVA har upphört
att skriva i min inkorg.
Jo, det var väl inte så svårt att inse vem som "leder" svarta listan (böcker
skrivna eller bearbetade på något sätt av X), samt vems inlägg jag
automatiskt blockerar.
Tyvärr svärtar de evinnerliga diskussionerna (monotont monolog-raljerande är
väl närmare sanningen) ner inkorgen med ointressant (och inte sällan
felaktigt?) dravel. Som andra slösar tid på att svara på, vilket leder till
mer skräp i inkorgen.

Ha det bäst... och krama om varandra i trafiken (drog mig till minnes ett
visst nöjesprogram från 80-talet).

Mvh Johan F.