[SKRIVA] SV: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Vinnarbidraget fantastiknovelltävlingen

  • From: "Styffe Ylva " <Ylva.Styffe@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Oct 2009 16:07:44 +0200

För de som missade Zombiewalken:

 http://www.youtube.com/watch?v=BHqwOtVBmHA

Notera tjej i vit t-shirt o svart mössa bärande röd tygväska vid 5:14 och 5:35
c.a.... :P

From: torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx
> Hallå där!...
> När kommer vinnarbidraget i fantastiknovelltävlingen att postas på listan?
> Jag kan inte (försöker inte) dölja min nyfikenhet!!
  Nå, jag skulle kunna posta dem när som helst (bra att du påminner). Kanske
dock inte idag (har halvdussinet andra småsaker att pyssla med i ögonblicket).
  Det påminner mig om att Olof kanske kunde försöka utse vinnare i
alternativhistorietävlingen. Det var nu bara fyra bidrag, men i alla fall.

Windows Live: Dina vänner får dina uppdateringar från Flickr, Yelp och Digg när
de skickar e-post till dig.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:sv-se:SI_SB_3:092010-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck  *  Äldsta svenska skrivarlistan grundad 1997 *
Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för
listkommandon (ex subject: subscribe).