[SKRIVA] SV: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] annan snackis, ska humaniorastudenter få mindre studielån/stöd för att de är olönsamma?

  • From: Patrik Centerwall <centerwall@xxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 1 Jul 2011 21:52:50 +0100 (BST)

--- Den fre 2011-07-01 skrev Ellinor Blomberg <pellut@xxxxxxxxxxx>:

> Från: Ellinor Blomberg <pellut@xxxxxxxxxxx>
> Ämne: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] annan snackis, ska
> humaniorastudenter få mindre studielån/stöd för att de är olönsamma?
> Till: "skriva maillista" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: fredag 1 juli 2011 22:36
> Hej!
>
> Jag har helt nyligen joinat denna lista så detta blir mitt
> första inlägg. Hade anledningen till att jag skrev det
> här varit en annan hade jag börjat med att presentera mig,
> men i nuvarande sinnestillstånd känner jag mig inte
> upplagd för detta.

> [...]

Absolut!

Jag har inte följt den diskussionen, så med brasklappen att jag inte vet om du
har misstolkat något eller ej så håller jag med dig.

Med vänliga hälsningar,

Patrik Centerwall (som bland annat brukar få lägga ner lite tid då och då på
att förklara att nobelpriset i litteratur inte delas ut till okända poeter som
skriver på konstiga språk).