[SKRIVA] SV: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Fråga om buggtestning av blogg (inför kommande antologier)

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2010 12:58:39 +0100

Hemingway.

>   Hm, googlade på "Återkomsten - fem år senare" och det verkar vara något
slag
> av antologi från det som kallas VIP Story (Sölve Dahlgren, vill jag minnas
att han
> som kör det heter). Jag var med i VIP Story själv för några år sedan /2004
enl
> Google/, novellen "Trigomiskeln" (en av mina bästa!). Då var formatet
något slags
> flott digestformat, med limmad rygg, i färgtryck. Riktigt tjusigt!

Det stämmer att Sölve Dahlgren är redaktör för VIPstory. Kul att höra att du
var med i "gamla" VIPstory (som ju var i ytterst snyggt tidskriftformat) !

Nya VIPstory kommer att ges ut som en bokserie via Print-on-Demand.

Projektet har dock blivit kraftigt försenat, delvis pga. Sölves framgång med
sitt egna författande. Se http://innebandypiraterna.se/

> --Ahrvid
>
> Ps. Skall testköra din site, men inte just nu!

Tack!

Mvh.
Torbjörn