[SKRIVA] SV: [SKRIVA] På måndag blir Lost Found

  • From: "Styffe Ylva " <Ylva.Styffe@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 May 2010 08:27:19 +0200

Nåja, personligen så gillar jag LOST. Det är ljusår bättre än den smörja som
svensk tv försöker producera såsom Beck och Wallader m.fl. sömnpiller.
Det finns en kul annorlunda Sci-Fi serie som sändes i Amerikans tv för flera år
sen som heter Firefly. Det är en blandning mellan vilda västern och science
fiction och annorlunda vad gäller moral och etik jämförelse med andra serier
från det landet. Tyvärr lades serien ner bara efter elva avsnitt men det finns
14 inspelade som man kan ladda ner. Rekommenderas.
F.ö. har jag hört att Heroes har lagts ner så för er som inte gillar den serien
kan ni nu dra en lättnadens suck. Själv tycker jag det är tråkigt för det sänds
inte så mycket udda serier på tv direkt. (kanske därför jag nästan helt slutat
titta på dumburken?)