[SKRIVA] Re: SV: Re: Zenzats nya hemsida

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Sep 2013 23:59:10 +0200

Per O:>> Tack! Jo, det stämmer som Ahrvid skriver, men CDM är inte nere för
räkning för evigt. Till och med Kulturnyheterna avlivade min tidskrift när det
begav sig trots att jag bara meddelat att jag tagit en paus i utgivandet. Nu
går CDM inte längre att prenumerera på utan jag skickar ut en liten blänkare i
syberrymden när ett nr är på g. Faktum är att jag har börjat planera så smått
för CDM 67; jag lovar att meddela när det börjar närma sig tryckdags.<<  Låter
bra!  Säg till om du behöver stories. Jag minns inte riktigt vad jag skrivit
sedan förra CDM som dels är oanvänt, dels kunde passa (men jag kan ta mig en
funderare). Jag minns iofs en ganska lång story med deckarinslag som jag dock
inte tror passar pga längden.

http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /