[SKRIVA] Re: SV: Re: SV: Re: Fantastiknoveller till Ungern?

  • From: Marita <marilin@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 04 Oct 2011 20:18:16 +0200

Hej och grattis Susanne och Caroline! Jag ser fram emot att läsa era
noveller. Liksom Susanne är jag ny på SKRIVA-listan.
Jag har också haft kontakt med Cristian i Rumänien och kommer att
skicka honom min novell. Sedan får vi se om han vill publicera den eller
ej. Mvh, Marita

On Tue, 4 Oct 2011 18:42:23 +0200, Caroline J <spaeket@xxxxxxxxxxx>
wrote:
> Hej! Grattis, Susanne! För att svara på din fråga: jag gör det inte.
> Jag är signad hos Nordin Agency och all min utlandsförsäljning går
> genom dem. MVHCaroline

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).