[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Åter från semester

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2010 19:31:54 +0200

Välkommen tillbaka!
  Nej, jag tror inte det var något särskilt på iaf SKRIVA som direkt berör dig.
(Såvida du inte finner något ämne som berörts intressant och vill kommentera
det, bara så där; jag brukar iaf vara ganska noga med att i första-inlägg i
trådar ge en ganska beskrivande rubrik, så det är bara att kolla rubriker.)
 Jag var själv tidigare på Finncon i halvdussinet dagar och hade 800 mail
olästa väl tillbaka... (Jag småskummade dem. Hoppade över mycket. Det hjälper
att sommaren vanligen är förhållandevis lugn på mailinglistor.)
  Nej, man bör inte i förväg utannonsera sina resor av de skäl du anger. (Men
jag kände behov av att iaf i förväg fråga vilka andra svenskar som skulle på
Finncon, så slemma skurkar kunde väl iaf indirekt ana att jag skulle resa dit.
Nu är dock mailinglistor litet mer svårgooglade än t ex sociala nätsidor. T ex
tar det flera dagar innan inlägg på SKRIVA blir googlingsbara.)

Sänd din novell till 11e Fantastiknovelltävlingen senast 1/9, till Ahrvid resp
fantastiknovell@xxxxxxxxxxx - cash prizes!