[SKRIVA] RE: [SKRIVA] sent bidrag Alternativ historia novelltävlingen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Oct 2009 20:07:03 +0200

From: dr.jagerbrand@xxxxxxxxx
> Hejsan!
> Såg i ett mejl att deadline var framflyttad till idag, 5 oktober och det gav
> mig tid att skriva ihop mitt bidrag (igår natt)!
> Här är det, jag klippte in det som ren text och hoppas att det inte blir nåt
> strul med formatet.
> MVH Annika

  Utmärkt! Jag skall själv läsa novellen senare (jag är på sårng till
Sunkit...).

  Har någon annan en alternativhistorie-novell, så släng iväg den! (Man kan ju
alltid kolla om man har någon som passar beskrivningen "alternativhistoria"
liggande på disken.)

  Deadline vid midnatt.

Keep your friends updated—even when you’re not signed in.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_5:092010