[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Välkomna nya medlemmar!

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jul 2007 19:33:11 +0200

Den 2007-07-1
För övrigt, istället för att diskutera vilken lista som "egentligen"
är SKRIVA, (En i längden meningslös debatt)
Det är inte en meninglös debatt. Detta är SKRIVA. Jag startade SKRIVA, och om det kommer till kritan - som det gör om någon hota med att införa icke-SKRIVAitisk "moderering", se FAQ:en - är det jag som tar ansvar för att behålla SKRIVA som det är. Därför flyttade SKRIVA. Och därför såg jag till att kontakta rektorn för Linköpings universitet och förklara att att någon annan lista som påstod sig vara SKRIVA faktiskt inte var SKRIVA. Detta är SKRIVA legalt och enlig alla traditioner och utvecklingslinjer. (SKRIVA har flyttat tre ggr tidigare. Men fortfart vara vad den är.) "Korkek" är bara korkat. Jag kan inte invända mot att vissa vill driva en lista som heter slikt, men det är inte SKRIVA eller en efterföljare till SKRIVA. (Se hur namnet hela tiden skrivs med versaler. Det var jag som hittade på det! Och skrev samtliga FAQ:s. Och f ö drog igång SKRIVA 1997.) Jag är faktiskt tacksam för att den överväldigande majoriteten av medlemmar är SKRIVA trogna. The way to go, guys!

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).