[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Uttråkad av GoT?

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Apr 2012 00:07:01 +0000

Hm, dyra kostymer, känns som om de är mer nakna än påklädda i den här serien -
även om en del karaktärer har kläder på för det mesta tar ju de där omtalade
nakna kroppsdelarna i bakgrunden fokus från det de(andra påklädda) har på sig
och för all del vad de säger också.Nu har jag inte följt serien slaviskt och
inte läst böckerna men det ska väl vara fantasy och borde det inte vara någon
sorts magi med då? Jag har inte sett mycket av den varan ännu förutomatt det
pratats om utdöda drakar men det kan ju ha hänt något magibetonat  som jag
missat för all del.Ibland tycker jag det räcker att se pratprogrammet efteråt.
Och skönt att det inte är den drä norska serien först, hur tänkte de när de
lade den tvtablån?Jag undrar hur de tänkte när de hittade på "tvcirkeln";
"bokcirklar är ju så poppis nu, ska vi inte ta och göra en tvcirkel
med"?/piaoch nej jag är inte särskillt intresserad av kläder, fast hellre
bilder på kläder än beskrivningar av kläder, för långa beskrivningar av hur
kläder ser ut får mig att tappa fokusockså, det blir mer desinformation än
information. sånt har jag lust att hoppa över.