[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Universitet får Sturgeons samling

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jul 2011 07:19:47 +0200

Ahrvid Engholm:
* Men på SKRIVA är bara 10% skräp. Och som sagt kan den som vill undvika det
> genom att markera Pseudonym-Putte ("RS", "GS" m fl), flytta mailen till
> Skräppost och snart lär sig systemet att automagiskt (Harry Potter ej
> inblandad) lägga det där.

"Och som sagt" säjer Ahrvid. Så sant som det är sagt säjer jag. För detta
har Arhvid sagt nu lågt räknat 100 gånger. Som sagt, han anser att andra
människor är så dumma i huvet att dom inte fattar utan han måste upprepa
gång på gång på gång på gång på gång... Han som Kan måste lära den dumma
fårskocken - oss - med att nöta in alla dom enklaste grejer.

Det är ju också det han har gjort med Jätteskandalen 1987, alltså SEFF, i 25
år och tiotusen gånger nu... men han fortsätter! Ingen har förstått ännu och
det märks väl på att alla är emot honom...

Hälsar gör Göran