[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Underhållning

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Sep 2013 19:15:12 +0200

Ahrvid Engholm argumenterade för en hel del år sedan mot påståenden att
underhållningslitteratur är värdelös och om jag minns rätta så listade han
en del värden som finns i just underhållning.
Så vitt jag vet - och min erfarenhet är naturligtvis begränsad - så har
ingen annan gjort detta. Jag skulle vilja att Ahrvid upprepar sina åsikter i
frågan eftersom de är viktiga för försvaret av smutslitteratur,
trivialliteratur och all annan skällsordslitteratur.
Bertil

zenzat.wordpress.com

Zen Zat AB
Västra Alstads Byaväg 92