[SKRIVA] [SKRIVA] Tävlingsbidrag: NOVELL PÅ TEMAT ALTERNATIV HISTORIA

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 10:16:24 +0200

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
>
> Ditt mail är knas nu igen Ahrvid :)

  Ack, det är säkert något knas jag fått när jag rantat runt till olika siter
(många envisas med att försöka visa flashig reklam osv, och gör ibland Elaka
Saker med ens system). Lokalt ser mina svenska tecken OK ut, men jag tror att
hur de skall tolkas externt blir felkodat i mailheadern. Ibland kan det botas
med att bootas... (starta om, alltså).

--Ahrvid

Ps. Men jag hoppas det gick fram att novelltävlingen får ytterligare en vecka
på sig. T o m nästa måndag har ni gott filk på er att hitta på något skoj på
ämnet alternativhistoria. (Tre bidrag hittills.)

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!