[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Två nya skrivartävlingar

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Aug 2009 22:22:50 +0200

Hej!

Du är medveten om att Motpol är en rasistisk och högerextrem plattform?

Skrivtävlingen, om granen, förväntas vara propaganda - även om de inte skriver
det rent ut.

Tävlingen från Avsikter ska jag lägga till på min lista över skrivtävlingar.
Faktiskt var jag redan på gång att göra det.

Mvh.

Torbjörn

http://www.litt.se

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Två nya skrivartävlingar
> Date: Tue, 4 Aug 2009 21:31:27 +0200
>

> http://www.tidskrift.nu/artikel.php?Id=6042
>
> "Tidskriften Avsikter utlyser en novelltävling
> Tävlingen är öppen för alla. Temat för tävlingen är fritt. Insänt material
> ska inte tidigare ha varit publicerat. Max antal tecken: 11.000 med
> mellanslag. Skriv i 12 punkter, med ett radavstånd av minst 1,5 i antingen
> Word eller rtf-format.
> Maila till avsikter@xxxxxxxxxxxx Skriv ”Novelltävling” i ämnesfältet. Du kan
> [...]

Använd nätet för att dela med dig av dina minnen till vem du vill.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1