[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Terraforma Mars billigare än "klimathot"

  • From: "Robert Andersson" <70264andersson@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Aug 2014 23:50:17 +0200

Enligt google så har du räknat rätt i varje fall. (Trillion= Biljon)

Tycker de där siffrorna verkar helt tagna ur luften ärligt talat. Hur
"importerar" man gas i så enormt stor mängd att man kan bygga
upp en hel atmosfär och hur räknar man på det?

Och 200 år låter ju verkligen som en glädjekalkyl. Det tog flera hundra
miljoner år för Jorden att komma igång trots att alla
byggstenarna
fanns på plats.

MVH:
Robert Andersson