[SKRIVA] Re: [SKRIVA] TV4 söker publik

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Aug 2010 00:58:33 +0200

MArtin J:
cs_bittin@xxxxxxx
> ska se om jag får biljetter till det också, var nyss på Filip och
> Fredrik med en polare tack vare dig
  Kul! Säg gärna några ord om hur det var. Och om du vet när programmet sänds
(och var du satt så kanske man kan spana in dig!).

> och btw, kan du tipsa om dom mailinglistorna verkar riktigt intressant :)
  Men TV-bolagens adresslistor till presumtiv publik tror jag det fungerar
ungefär så här:
  Har man anmält sig som publik några gånger hamnar man automatiskt på dem.
Förra året var jag några gånger på TV-inspelningar (och tidigare än det också -
min första var kanske för tre år sedan med just Filip & Fredrik, "Ett herrans
liv"). Och efter det började jag få inbjudningar via mail, utan att jag iofs
anmält mig i förväg (och jag har iofs inget emot dessa mailinbjudningar). Jag
tror de sparar mailadresserna och skickar ut inbjudningar då och då.
  Tyvärr har jag inte på senare tid haft tid/ord/osv att gå på inspelningar.
(Men jag tar gärna emot deras mail om det, och får jag mer, så skickar jag ut
det på SKRIVA).

Sänd din novell till 11e Fantastiknovelltävlingen senast 1/9, till Ahrvid resp
fantastiknovell@xxxxxxxxxxx - cash prizes!