[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Största listan

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Mar 2011 13:30:00 +0100

> Göran,
> Jag har det senaste dygnet förstått att du verkligen vill gå in för att
> berätta för alla
  Kort: Det är alltså ingen "Göran" - "Svensson", "Jansson", "Ove Ridé" är
samma pers. Jag har inte startat något från sent 80-tal, däremot reagerat mot
*andra* andra gör det, men på rätt plats. (Men  saker och ting är Pseudonym-Ove
ignorant om. Han var inte med, kan inget om fandom, vet inget. Anyone's guess
varför han beter sig så om något som varken angår honom eller han är minsta
insatt i.) Ignorera karln.

Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!                                          -----